Wednesday, 28 September 2011

end of this love

nobody PERFECT rite?? 
dlm setiap pertemuan mesti ada perpisahan.. 
same like my love story..
now, its over..
dia lamar Bella dgn cara baik
so, kami clash pn dgn cara baik..
i will close all the book of love..
take a new book for the new life..
new story..as a single..
dlm hati nih..
hanya ALLAH yg taw..
SEDIH.. TERKEJUT..
n macam2 lagi lah..
btw, kita tak boleh lawan takdir ALLAH..
mungkin bukan kami tada jodoh..
just REDHA dengan semua nih.
7months & 1 day..
the good planning period to know him..
thankx Eriq..
thankx 4 everything..
thankx for being apart of my life..
hope, u jumpa orang yg boleh jaga u elok2..
i tumpang happy bila tgk u bahagia dengan dia..
taa care.. and thanx again..

p/s: blog nih akan jadi bersawang n berhabuk lepas nih..
dah tada benda nk cerita..
mintak maaf la klo bella ada buat salah or apa2..
Assalamualaikum..




1 comment:

ciknynalaughter said...

sabarr yaa biela...pray 4 it..insyallah..ada jodoh x kemana..smile..:)