Friday, 12 August 2011

i want my pendrive back!

cm ni la pendrive bella tu.. 
JUM, 11ogos '11. pagi tu Bella ada kelas kt makmal2..
tiba-tiba.. Alamak!! ada quiz!!
then, bawak kua pendrive cucuk kt pc lab..
kunun nk stdy last minit..
then, quiz start.. Bella terus keluar dari slideshow tu..
jawab quiz tu..habis quiz tu Bella g toilet..
kuaq ja dr toilet, tengok semua classmate dah blahh..
beg Bella Nor yang bawak kan..
Bella terus g kelas account plak..
petang tu lepas habis speaking test, Bella terua balik kampung..
memey tak teringat dah la kt pendrive nih..
excited sangat nak balik..
malam semalam sembang2 dengan ibu..
Ibu nk tgk cita 'Nur kasih ta?'..
ibu cakap 'haa..boleh jugak'..
then, p amek laptop, kunun nk layan muvi dengan ibu la...
buka laptop, stand by apa yg ptt..
suddenly, DAMN! pendrive tadak!!.
perasan dak yang Bella highlite tuh??
ada sumthing lg yg Bella lupa buat..
Eject then simpan pendrive tu..
pastu baru teringat yang lupa nk amek kat lab..
call Nor soh tgk kat lab esok..
pg tu, Nor msg..
'PENDRIVE hang tadak la..
pakcik kat makmal ni pn kata tadak.. maybe budak petang yang amek..'
hmmmmmm...:(
YA ALLAH!!sedihnya...
bkn sedih sbb pendrive tu tadak..
tp sedih sebab semua benda dalam pendrive tu..
dah la tadak copy yang lain dah.. 
dalam tu..gambar2.. program yang Bella dah buat..macam2 ada..
SUMPAH SEDIH..
now, bella tgh bt Announcement..
sapa yang jumpa pendrive tu, Bella blanja dia makan tok berbuka.

.agak2.. ada ta orang yg jujur n baik hati nk pulangkan pendrive tu??
hmmm... mintak2 ada la kn??
HARAP SANGAT ada la..
hmmmmm.. :(







No comments: