Sunday, 20 March 2011

kalaw la sy tawu awk sygg sy..



dnia ni bulat, mcm mna kita pndai berbohong pn 1ary t kantoi gk..
hal ni da buat s'seorg 2 jd serik.. mayb dia takan wt dah n mayb dia akn buat blik dan lbih berjaga2..

ada sorang mamat ni.. aq juz lex nma dia mr.Y..
n awek dia ms.A.. n skandal ms.A iaitu mr.Q..

citer ni bermula bila ms.A kua ngn mr.Y..
ms.A: awk sygg sy ta??
mr.Y juz wt tataw dgn soklan ms.A tu..
ms.A: awk ada tipu sy ta??
mr.Y: tgk cermin ni sblum tnya sy( bercakap smbil buka cermin dlm kete)
dlm aty ms.A: knpa dgn mamat nih??tiba2 ja jd mcm nih..

smpai jer kt uma ms.A, ms.A salam n cium tgn mr.Y..
yg peliknya mr.Y ta cium blik tgn ms.A..
ms.A da plik.. dlm aty ms.A 'haiishhh..knpa dia plik sgt?? knpa dia dah ta bley pndang muka aku?? dia dah tawu ker??

then, ms.A call mr.Y bertanya knpa dia plik smcam..
ms.A:r u ok??
mr.Y:OK jer.,. sy mlas da nk pk..
ms.A: knpa awk ckp cm 2??
mr.Y:kira ok la dah ada yg care psal awk.. lpas ni sy da tayah risaw psal awk bler sy da pg jaoh t..
ms.A: so, awk da tawu la??
mr.Y:nsb baek sy dpt tawu skg.. klau la sy dpt tawu lpas kita kwin nnt cmna??
        sy tamo t ank sy pn terikut prngai mcm nih.. sy nk kawin skali ja..
rupa2nya mr.Y dah taw yang ms.A ada affair ngn org laen..damn!!kantoi sudaa...
actually, mr.Y bca msg n mms yg mr.Q anta kt ms.A..
ms.A tergamam n tatawu nk ckp apa.. tersentap hati ta terkata..
ms.A: tlg awk, tlg bg sy last chance.. sy akn brubah n sy jji smua ni takan berulang lg..
mr.Y:dah la..skg ni 1sen ckp awk pn sy ta pcya.. sy susaa nk pcya org, tp bila sy da pcya mcm ni plak yg jd..
klau nk ikt hati nih, dah lma sy scandal ngn org laen.. sbb sy pk awk.. n kgkwn sy dah tawu yg sy dah ada awk..
klau ikt hati ni,  kgkwan sy byk model awkl,cantik2.. tp sy ta terlintas lak nk buat mcm nih..
ms.A:knpa awk ta penah ckp semua ni sblum nih?? Knpa setiap kli sy tnya awk, awk syg sy or ta awk diam??
awk ta pnah ada respon awk ta pnah care psal sy..sy rsa hbngn kita mcm tergantung..
mr.Y: bnda tu 1bonus tok awk.. sy ta kong2 awk.. sy prcyakan awk sbb sy tawu klau awk kua umah pn awk kua ngn      mama awk..skg nih awk tayah kp papa.. kita seperate for a while.. buat msa skang awk bkn lg gf sy..
awk juz tggu jwpan dr sy.. samada 'ya, sy timer awk' atau 'sy mntak maaf,sy dah ada org laen'..
cuma 1 jer sy nk pesan kat awk, blaja tok hargai org laen, wlau sebaek mlaikat pn llaki yg awk jumpa nnt, juz setia pd yg satu.. jgn buat mcm ni da..sy harap ni pgjaran tok awk.. k.. jaga diri elok2.. assalamualaikum..
ms.A:kalaw la sy tawu awk syg sy, sy takan buat mcm nih.. sy menyesal awak.. tp tape, sy taley paksa awk..
take ur time.. sy akn bg masa kt awk, ta kesa la bpa lma pn.. sy tggu awk.. waalaikumsalam..

sebenarnya, 1jam sebelum semua ni jadi, mr.Y dah terbaca semua msg dr mr.Q sewaktu ms.A pg toilet..
ptt la mr.Y marah..

skg, ms.A da ta contact dgn mr.Q.. dia tinggalkan mr.Q sbb dia tekad tok kembali setia dgn mr.Y..
n dlm msa yg sama dia da sakitkn aty 2org yg btol2 dgn dia.. skg, ms.A dlm dilemma dan dia ttp m'nunggu mr.Y. dlm msa yg sama dia serba salah dgn mr.Q.. ms.A btol2 harap yg mr.Y dpt terima dia mcm sediakala.. dia cuba tok tacklekembali hati mr.Y yg terluka..dan skg, ms.A dah tawu yg mr.Y betol2 dgn dia even mr.Y ta penah ckp semua 2 sebelum nih..

p/s: agak2, mr.Y akn terima ms.A blik ta?? ms.A betul2 nyesal dgn perbuatan dia 2.. agk2, ms.A dpt lg ta 2nd chance 2??semua org pnah wt sala, tp salah yg ms.A buat 2 bley d'maafkn lg ker?ataupun ms.A juz pilih mr.Q??







2 comments:

SakinaDeen ツ said...

Cool, try to get him back okay. Good luck for you ;)

bella garlic said...

hahah.. thankx akak.. :)